כ- 30 מיליון אנשים בעולם ומעל 100,000 אנשים בישראל סובלים מאלצהיימר. אם אתם חושדים בהפרעה בזיכרון שלכם או של אדם קרוב לכם, ענו על השאלות הבאות לזיהוי עצמאי של סימנים ראשונים המצריכים טיפול בבעיה.

  1. האם אתם חווים לאחרונה שינויים בהליכה, במהירות ההליכה או ביציבות?
  2. האם יש לכם קושי לקום מהכיסא, להרים חפץ מהרצפה, או להשתמש במדרגות נעות?
  3. האם נפלתם או כמעט נפלתם (בבית או בחוץ) בחצי שנה האחרונה?
  4. האם חוויתם לאחרונה שינויים בהרגלי היציאה שלכם (כולל שתן)?
  5. האם איבדתם בששת החודשים האחרונים מעל 10% ממשקלכם, ללא ניסיון מכוון?
  6. האם עליכם לקחת מעל 6 תרופות שונות ביום?
  7. האם מעירים לכם שאתם חוזרים שוב ושוב על הנאמר במהלך שיחה? (בהנחה שאתם לא סובלים מהפרעת שמיעה)
  8. האם יש לכם קושי לאחרונה לזכור היכן הנחתם חפצים (משקפיים, מפתחות וכדומה)?
  9. האם יש לכם קושי לאחרונה לקרוא בשמותיהם של אנשים מוכרים או חפצים יומיומיים, או לשלוף מילים בשיחה?
  10. האם בני משפחתכם או חבריכם מעירים לכם לאחרונה על כך שאתם שוכחים דברים?
  11. האם אתם חווים קושי בנהיגה למצוא את הדרך, גם בסביבה מוכרת, או בנסיעה בתחבורה ציבורית – לזהות את תחנת היעד שלכם?
  12. האם הרגשתם בשבועיים האחרונים עצב, חוסר מרץ, תשישות (חוסר כוח), חוסר אונים או חוסר תקווה?
  13. האם אתם חווים לאחרונה קושי לבצע פעולות שביצעתם בעבר, כמו ניקיון, קניות, הכנת ארוחות, נהיגה, ביצוע תשלומים וכדומה?
  14. האם יש שינוי לאחרונה בהרגלי השינה שלכם (נדודי שינה, קושי להירדם, יקיצות)?
  15. האם יש לכם כאבים או גירודים ללא סיבה גופנית?
  16. האם ביקרתם לאחרונה בתדירות גבוהה אצל רופא המשפחה ו/או רופאים מומחים?
  17. האם מישהו מבני המשפחה סובל או סבל ממחלות של מערכת העצבים המרכזית (אירוע מוחי, פרקינסון, דמנציה/אלצהיימר, ניוון שרירים)?
  18. האם המעטתם לאחרונה באופן משמעותי או הפסקתם פעילויות פנאי (קונצרטים, הצגות, ספורט) או עיסוק בתחביבים אחרים?
  19. האם אתם או בני המשפחה מרגישים כי חל שינוי באישיות שלכם?
  20. האם הפסקת לאחרונה לצאת מהבית ו/או אין לכם עניין בפעילות חברתית או גופנית?

תוצאות

אם עניתם בחיוב על לפחות 4 שאלות  מכלל השאלות, מומלץ ליצור איתנו קשר ולקבל ייעוץ על ידי הדוקטור שלנו למדעי הרפואה. ד"ר יוליה קיצנקו תאתר בשיחה אישית את מקור הבעיה ותמליץ על אימון מוחי במידת הצורך.

AttenMind אימון המוח שלנו, הינה תכנה ייחודית המפותחת בישראל על פי ידע קנדי, ומהווה תכנית מושלמת ואפקטיבית ביותר עם תוצאות מהירות ואמיתיות.

מדובר בתכנה אונליין, אשר מיועדת לכל מי שרוצה לשפר את הזיכרון, ו/או למנוע נסיגה של הזיכרון עקב עליית הגיל, למשל. מדובר במעין חדר כושר למוח בביתכם.

אז אם אתם בני 55 פלוס – זה הזמן בו הנכם אמורים לחשוב גם על מוחכם ולשמור עליו. מחקרים רבים בעולם תומכים באימון המוחי כגורם המעכב תהליכי איבוד הזיכרון. מה שנקרא בלע”ז: Use It or Lose It זה פתגם ידוע, שמשמעותו בעברית: ‘השתמש בזה או שתאבד את זה’ – הכוונה ליכולת המוחית!

תשכחו מכל משחקי המחשב לשיפור הזיכרון שעשיתם עד היום! התכנית שלנו היא תכנה נוירו-קוגניטיבית שעובדת אחרת. משחקי המחשב לשיפור הזיכרון ברובם עוזרים לשיפורים בתחום המשחק עצמו וללא השפעה על המציאות. אטנמיינד היא תכנה נוירו-קוגניטיבית (ולא רק קוגניטיבית כמו במשחקי הזיכרון) שעובדת על כמה מישורים בו זמנית:

  1. גירוי האונה המצחית לעבוד בתנאי פעילות גלי מוח בטווח תדרי הביתא-1 (זו הסביבה בה הקוגניציה במיטבה), ומישור שני הוא העבודה
  2. הטמעת כישורים קוגניטיביים באופן למידה אוטומטי ואפקט הנשאר קבוע (נקרא למידה סנסומוטורית)
  3. משובים בזמן אמת (פידבק מיידי) וניטור תוצאות מלא באמצעות ציונים, גרפים ומשובי עידוד
  4. אימון תהליכי בקרה (נקרא Executive Functions) – אלה תפקודים הכוללים: אירגון, סדר, שימת לב לפרטים הקטנים, תכנון, השלמת משימות, זכירה לטווח הקצר.  שיטתנו הוכחה בשני מחקרים כמשפרת תהליכים אקזקיוטיביים והיא התכנית היחידה בעולם הכוללת פעילות כזו.

AttenMind חדר כושר למוח יסייע לכם לחדד ולשפר את היכולות הקוגניטיביות – בנוחיות מהבית ותוך מספר שבועות בלבד. בעזרת אימון למוח אשר יותאם ליכולות שלכם, תוכלו להרגיש כי מוחכם נעשה חד, מהירות תגובתכם מהירה, הזיכרון הכללי טוב יותר, הסדר והאירגון טובים יותר ומעל הכלהקשב והריכוז ישתפרו. זהו אימון למוח מקיף ומקצועי אשר יעזור לכם גם לביטחון העצמי שלכם במיוחד כשתהיו בין חברים!

חדר כושר למוח של AttenMind – הפתרון!

הייחוד של  AttenMind: התוכנה מבוססת פעילות נוירוקוגניטיבית אשר מעלה פעילות בגלי מוח מסוג ביתא (עוררות) ובמקביל דורשת ריכוז תוך כדי שליטה וקבלת החלטות. באופן כזה נבנה הבסיס להשגת שיפור הזיכרון במהירות יחסית (מדובר על שבועות בודדים, כדי לראות תוצאות ראשונות) ומה שהכי חשוב, הוא שאם אתם ממשיכים להתאמן לתקופה של כ-6 חודשים, המוח לומד ומפנים את האימון והתוצאות שהשגתם נשמרות!

איך זה עובד? AttenMind תתחיל ממבדק ראשוני לצורך בניית תוכנית אימון אישית אשר ניתן להתקדם בה בקצב אישי ומובנה. בכל עת ניתן לראות את התוצאות והציונים ובכך לבחון את ההתקדמות. התוכנה קלה לשימוש – הפעילות נעשית באמצעות כפתור אחד.

אימון למוח יעיל דורש רק 30 דקות, 3 פעמים בשבוע!

תוך כמה זמן נראה שיפור? בדרך כלל לאחר 10-12 שבועות מושג שיפור שיורגש ביומיום, אך חשוב להמשיך להתאמן על מנת להשיג תוצאות נשמרות לטווח ארוך. תוכנית ‘אטנגו’ עומדת לרשותך למשך חצי שנה או שנה מלאה!

מה מייחד את AttenMind?

שיפור ניכר בזיכרון טווח קצר/ארוך זיכרון חזותי / שמיעתי, קשב וריכוז.

אתגר ומעקב – שיטת משוב ומעקב התקדמות מעודדים את ההצלחה.

אתם לא לבד – קבלו הדרכה וליווי אישי מנציגנו בכל עת וללא הגבלה.

אל תתאמצו – שמוש קל, ידידותי במחיר שווה לכל כיס ותשלומים נוחים .

חייג עכשיו!
סגירת תפריט